Regisztrálj a penzertdolgozom.hu-ra és nézd meg, mennyi lehetne a fizetésed! Találd meg a legjobb(an fizető) állást.

Pénzért dolgozom

Pénzért dolgozom

Pénzért dolgozom!

2018. február 21. - Pénzért dolgozom

Múlt héten egy iszonyatosan jó befektetést ajánlottak nekem. Egy idő után gyanús lett és megkérdeztem nem életbiztosítás ez? Mondja a csupa öltöny srác, hogy nem. Megkérdeztem, tudnál mutatni valamilyen leírást róla?

Erre előhúz egy papírt, amin az van nagybetűkkel, hogy ÉLETBIZTOSÍTÁSI FELTÉTELEK. Mondom neki, hogy ez mégiscsak életbiztosítás. A válasz: ne foglalkozzak vele, mi van a szerződésre írva, ez nem életbiztosítás akkor sem Láttam rajta, hogy el is hiszi, amit mond.

Na, pont ilyen amikor cégek, HR-esek a munkáról, munkahelyről beszélnek. Mindenféle hülyeséget összehordanak arról, mi is ez. Pedig egyszerű lenne elővenni a munkaszerződést. Egyértelműen benne van, abban állapodtunk meg, hogy én a munkaerőmet a rendelkezésére bocsátom egy bizonyos időszakra, a cég meg fizetést ad ezért. Ennyi, pénzért dolgozom.australian-money-woman.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://penzertdolgozom.blog.hu/api/trackback/id/tr113687474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása