Regisztrálj a penzertdolgozom.hu-ra és nézd meg, mennyi lehetne a fizetésed! Találd meg a legjobb(an fizető) állást.

Pénzért dolgozom

Pénzért dolgozom

HR-es interjú kérdések valódi jelentései

2018. március 04. - Pénzért dolgozom

Röviden mutassa be magát

Kezdjük el valahogy. Aztán majdcsak eszembe jut valami arról, amit mond.

Mit tud a cégünkről?

Most tényleg mutassam be a céget? Már én is unom századszorra elmondani.

Tudna mondani egy példát hogyan oldotta meg  …….  ?

Ha mégse válna be, tudok rá hivatkozni, hogy az előző munkahelyén még tudta.

Miért váltott munkahelyet?

Amúgy tök lényegtelen, de ha van olyan hülye, hogy elmondja, hogy összeférhetetlen vagy annyira idióta volt, hogy ezért kellett eljönnie, akkor nem vehetjük fel, mert kiderülhet később. Azt én leszek a hibás, miért nem kérdeztem rá.

Hogy látja magát 5 év múlva?

Ezt a hülye kérdést, miért szokás megkérdezni?

Miért szeretne nálunk dolgozni?

Ha azt mondod a jó csapat, a fejlődési lehetőség, meg sok jót hallottál, akkor nagyot fogsz csalódni, ha felveszünk. Na de mindegy, én is csalódtam, mégis itt vagyok.

Mennyi a fizetési igénye?

Kíváncsi vagyok, ahol volt, ott mennyit kereshetnek, meg hogy kiröhög-e, ha elmondom, mi mennyit tudunk ajánlani.

interview.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://penzertdolgozom.blog.hu/api/trackback/id/tr5713714300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása